Vnitřní směrnice o ochraně oznamovatelů (Whistleblowing) [vložený dokument] Prohlášení o implementaci směrnice EU o Whistleblowingu [vložený dokument] Metodika ministerstva spravedlnosti k Whistleblowingu [vložený dokument] Zákon č. 173/2023 Sb., o ochraně oznamovatelů [vložený dokument] Číst dále
[vložený dokument] Číst dále
Kontaktní formulář Vážený a milý absolvente/absolventko, výročí založení našeho gymnázia je výbornou příležitostí ke spojení se s Vámi, absolventy. Chtěli bychom: být s Vámi v kontaktu informovat Vás o akcích a činnosti školy zajímá nás, jakých úspěchů jste dosáhli vytvořit prostor pro vzájemnou spolupráci Z výše uvedených důvodů proto zakládáme Klub absolventů, který však bez Vás nebude fungovat. Proto bychom … Číst dále
Pro žáky nižšího gymnázia (třídy prima-kvarta), školní rok 2024/2025 [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] Pro žáky vyššího gymnázia a čtyřletého oboru (kvinta-oktáva, 1.A-4.A), školní rok 2024/2025 [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] Číst dále
Vyhlášení voleb do Školské rady 2025-2028 [vložený dokument] [vložený dokument] [vložený dokument] Výsledky voleb do Školské rady Gymnázia J. S. Machara, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav, příspěvkové organizace na období 2025-2028 [vložený dokument] [vložený dokument] Výsledky voleb do Školské rady Gymnázia J. S. Machara, Brandýs nad Labem – Stará Boleslav, příspěvkové organizace na období 2023–2026 Více informací … Číst dále
[vložený dokument] Číst dále
V rámci nové informatiky se studenti učí informačním postupům a pojmom, zkoumají řešitelnost problémů, hledají a objevují optimální řešení, zpracovávají data a interpretují je. Učí se, kdy je lepší delegovat úkoly na stroje nebo počítače a jak efektivně, bezpečně a eticky využívat digitální technologie. Teď to zkusíme zase trošku jednodušeji. Učíme děti, jak přemýšlet nad věcmi logicky, kdy a na co je vhodné použít … Číst dále
Výběr z prací studentů Číst dále
V rámci Nové informatiky se studenti učí informačním postupům a pojmom, zkoumají řešitelnost problémů, hledají a objevují optimální řešení, zpracovávají data a interpretují je. Učí se, kdy je lepší delegovat úkoly na stroje nebo počítače a jak efektivně, bezpečně a eticky využívat digitální technologie. Teď to zkusíme zase trošku jednodušeji. Učíme děti, jak přemýšlet nad věcmi logicky, kdy a na co je vhodné použít … Číst dále
Nová informatika …nás baví. Co je nová informatika? Nová informatika je nový přístup k výuce informatiky na školách v České republice, který přinesl nejen výrazné zvýšení počtu hodin věnovaných informatice, ale hlavně zásadně mění obsah výuky. Nový obsah se zaměřuje na čtyři hlavní oblasti: Data a modelování Algoritmizace a programování Informační systémy Digitální technologie Proč je dobré mít novou … Číst dále